נעמה ואורי

וינטאג׳ בוטני

קרן היקרה,

למרות שהתהליך הסתיים אנחנו עדיין קצת לא מאמינים שהבית היפה הזה הוא שלנו. לקחת את האהבות שלנו והפכת אותן להכי נכונות ומתאימות לאורח החיים שלנו.

היה תענוג לעבוד איתך. את נדירה.

היית נעימה להפליא – אבל נחושה כשצריך. בדקת בעדינות מה קורה עם זה ועם זה – אבל לא הלחצת כשהדברים נתקעו בגללנו. היתה לך היכולת להבדיל בין חשוב מאוד, לקצת פחות חשוב. בין הכרחי – למותרות. בין “זה המקום להתפנק ולבזבז” לבין “על זה אפשר לוותר”.

היית ערה לניואנסים הרגשיים הדקים בימי הקניות, וידעת להגיד – זה מספיק להיום, נראה לי שהחלטתם מספיק החלטות ליום אחד. הכרת לנו בעלי מקצוע וספקים נהדרים שאיתם עבדת בהרמוניה נהדרת.

והטעם – מה יש לומר – משובח, עדין, מדוייק ומלא ידע וניסיון. איזה כיף לנו בבית שלנו בזכותך. כיף לנו לראות את הילדים מציירים ולומדים בפינת העבודה החדשה. כיף להיכנס הביתה ולראות את פינת הכניסה היפהפיה שהיא כל כך אנחנו. כיף לישון בחדר שינה מושקע ונעים (כשאנחנו זוכרים לסדר אותו). כיף להקריא לילדים סיפור לפני השינה בחדר המתוק והחמים שלהם.

המון המון תודה,

על כל הצעדים הקטנים שצעדת איתנו, הובלת בשביל ונתת לנו יד, נשאת משאות כבדים וקלים ותמיד מעוצבים, לא שכחת צידה לדרך וטיפים לגבי חניונים ועזרת לנו להגשים חלום שאפילו לא העזנו לחלום.

מרינה ורון אילני

אורבנית החמימה

רצינו להגיד תודה רבה שליווית אותנו בתהליך של שיפוץ הדירה שלנו והפכת את התהליך למשהו כייפי ולא מאיים. נפגשנו לראשונה בדירה הלבנה והקודרת שלנו ודאגנו להעביר לך כי אנחנו רוצים לשנות בה את האווירה למשהו חמים יותר שכייף להיכנס אליו ולארח בו משפחה וחברים ואכן כך היה במקצועיות ופרפקציונסיטיות שגרמה לכמה בעלי מקצוע להרים גבה 🙂 וכמובן בסבלנות האין סופית שלך הפכת את הדירה שלנו למקום שאנחנו הכי אוהבים להגיע אליו וכמובן לארח את המשפחה והחברים ולשמוע בכל ביקור שלהם כמה הדירה שלנו מהממת ואיזו אוירה מרגיעה יש בה. אז שוב תודה רבה על הכל ואין לנו ספק שניפגש שוב בדירה הבאה שלנו.

 

 

מרב ועומר

פשוט אדירה

תודה לך קרן! תודה על החוויה המדהימה שעברנו איתך, תודה על הבית המקסים שלנו! נכנסו לתהליך השיפוצים והעיצוב בחשש רב, כי בעצמנו לא ידענו מה אנחנו רוצים. אבל מבחינתך זה בכלל לא היה בעיה, כי את הצלחת יותר טוב מאיתנו לראות ולהבין מה אנחנו רוצים וצרכים מהבית. אז עכשיו בזכותך יש לנו בית מקסים ונעים שגורף מיליון מחמאות מכל מי שרואה אותו. הצלחת להפוך דירה שנראתה כמו חורבה לדירה מהממת, נעימה ובעיקר שלנו. כל זה בנעימות, והפכת חוויה שיכולה להיות קשה (שיפוץ דירה מ0) לחוויה מעולה. אנחנו מאוד שמחים שיצא לנו לפגוש אותך וממליצים בלב שלם לכל מי שמתלבט אם לקחת מעצבת, לקחת אותך.
שוב תודה על הכל!!

הדר ואורון

 

שיק צרפתי

התלבטנו הרבה אם לעבוד עם מעצבת בעיצוב הבית שלנו. לא היינו בטוחים שהערך יהיה שווה את ההשקעה הכספית וגם חששנו שיאלצו אותנו לבחור על-פי טעם של מישהו אחר. מצאנו את עצמנו בודקים את קרן בעקבות שלל המלצות שקיבלנו ומהר מאוד הבנו שכדאי לצאת איתה למסע. משהו בנעימות שלה ובמקצועיות שלה הבהיר לנו שאנחנו בידיים טובות. היא קנתה אותנו סופית כשהסבירה שהמחמאה הכי גדולה שהיא תוכל לקבל זה שהבית יצא בדיוק כמו שרצינו. ואכן כך היה! קודם כל התבדה החשש הכלכלי, כשהבנו שאנחנו חוסכים בעזרתה גם זמן חיפוש וגם מקבלים הנחות הודות לקשריה הטובים. אחר-כך הבנו שהידע העמוק שלה בעולם העיצוב מאפשר לנו להגיע לתוצאה הכי cost-effective מבחינת הטעם שלנו והזמן שדרוש לחפש פריטים התואמים אותו. לכל אורך הדרך עבדנו עם אישה מקסימה ומקצוענית, תמיד הרגשנו מטופלים ושמקשיבים לנו. את התוצאה הסופית אנחנו אוהבים מאז בכל יום 🙂
תודה!

עדי וגלי

דירה לימונדה

הגענו לקרן דרך הפייסבוק ואתר האינטרנט שלה. מאוד אהבנו את מה שראינו ומשם הדרך לפגישת היכרות. אם את העיצובים באתר אהבנו, לאחר הפגישה כבר התאהבנו. כל מה שרצינו, זה שהדירה תהיה מקום שיהיה לנו כיף לחזור אליו ולא רק מקום מגורים. קרן עזרה לנו להגיע לתחושה הזאת ובענק. לאורך כל הדרך משלב התכנון המדהים של חלל הדירה, הירידה לפרטים, המאמץ לתת מקום וביטוי לכל אחד ואחת מבני המשפחה, תמיד בחיוך, סבלנות והרגשה שהיא איתנו עד שנרגיש שזה זה ועד לתוצאה שאנו כל כך אוהבים.

עברה כבר שנה מאז שנכנסנו לדירה החדשה ועדיין ישנם הרגעים הללו שאנו תופסים את עצמנו מסתכלים מסביב, חיוך קטן בזוית הפה תוך שאומרים בליבנו "איזה כיף לנו בבית שלנו".